Unikalne forum wielotematyczne
Poszukiwania kursu pierwszego tańca w Warszawie – proszę o pomoc - Wersja do druku

+- Unikalne forum wielotematyczne (http://www.szkolaczytania.org.pl)
+-- Dział: Zainteresowania (/dzial-zainteresowania)
+--- Dział: Hobby, nasza twórczość (/dzial-hobby-nasza-tworczosc)
+--- Wątek: Poszukiwania kursu pierwszego tańca w Warszawie – proszę o pomoc (/w-poszukiwania-kursu-pierwszego-tanca-w-warszawie-%E2%80%93-prosze-o-pomoc)

Poszukiwania kursu pierwszego tańca w Warszawie – proszę o pomoc - Bogusia_Kaczorowska - 02-08-2017 02:20 PM

Czy znajdę tutaj jakieś młode małżeństwa ze stolicy, które mają już za sobą pierwsze tańce na weselach? Wink Strasznie się stresuję tego momentu, do ślubu jeszcze daleko, ale ja nie mam żadnego doświadczenia w tańcu, zresztą narzeczony też specjalnie dobry w tym nie jest. Znacie szkołę, która potrafi nauczyć takie beztalencia jak my? Żeby to jakoś wyglądało kurczę…

Poszukiwania kursu pierwszego tańca w Warszawie – proszę o pomoc - Musician - 02-08-2017 02:35 PM

ogólnie rzecz biorąc pierwszy taniec na weselu to nie jest jakiś obowiązek, jak ktoś się nie czuje na siłach to nie musi tego robić…

Poszukiwania kursu pierwszego tańca w Warszawie – proszę o pomoc - Bogusia_Kaczorowska - 02-08-2017 05:24 PM

no niby tak, ale z drugiej strony jest to trochę taka tradycja i jednak chciałabym, aby na naszym weselu tak właśnie wyglądało otwarcie.

Poszukiwania kursu pierwszego tańca w Warszawie – proszę o pomoc - Czakra - 02-08-2017 06:33 PM